niedziela, 23 marca 2014

Parę słów na początek.

                            Witam. Nazywam się Dagmara. Na tym blogu będę pisać moje opowiadanie, o którym już dużo myślałam i mam już dużo pomysłów. Na początek chcę wasz przeprosić za moją gramatykę, ale nie jestem najlepsza w te klocki. Mam nadzieję że z biegiem czasu to się poprawi.  Do założenia bloga namówiła mnie moja koleżanka. Posty postaram się dodawać jak najczęściej.
                          A więc moje opowiadanie będzie o dziewczynie, która przeprowadziła się ze swoim tatą z Nowego Jorku do Polski. Mam nadzieję że wam się spodobają moje pomysły. :) . Życzę miłego czytania               
                        

7 komentarzy:

  1. Fajne opowiadanie, czytam i czytam i mogłabym je czytać bez końca, jak najprędzej dodaj następny rozdział <3 ;** Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się. Nowy rozdział dodam zapewne w niedziele. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. masz fajne pomysły i świetnie je zastosowujesz w opowiadaniu, a że tam jest parę błędów, to się nie przejmuj tym, zawsze można je poprawić, pozdrawiam ;* :)

    OdpowiedzUsuń